Zwroty i reklamacje

Podczas przygotowywania paczki do zwrotu lub reklamacji, istotne jest, aby została ona wysłana bezpośrednio do odpowiedniego działu, co zapewni szybką i efektywną obsługę Twojego zgłoszenia. Prawidłowo zaadresowana paczka to pierwszy krok do tego, aby proces zwrotu lub reklamacji przebiegł sprawnie i bez zbędnych opóźnień.

Zwroty

Jeśli chcesz dokonać zwrotu

  1. Wydrukuj oraz wypełnij formularz zwrotu.
  2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem zwrotu (W przypadku braku formularza lub nierozpoznawalności przesyłki, czas potrzebny na podjęcie decyzji o zwrocie może zostać wydłużony.)
  3. Wyślij przesyłkę na adres:
    Auto Gamma Zwroty
    ul. Ciepłownicza 54
    31-574 Kraków

FORMULARZ ZWROTU DO DRUKU

Ważne informacje!

  • Termin do odstąpienia od Umowy wygasa w ciągu 14 dni od dnia następnego od daty, w której: odebrano zamówienie, osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie produktu, otrzymano ostatnią część zamówienia, jeśli zamówienie było realizowane bądź wysyłane w częściach.
  • Towar odsyłany na zwrot nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania
  • Zwrot środków nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu
  • Zwrotów zamówień ze sklepu internetowego nie realizujemy w stacjonarnie
  • Zadbaj o bezpieczeństwo produktów i staranne zapakowanie przesyłki

Reklamacje

Jeśli chcesz zareklamować produkt:

  1. Wydrukuj formularz reklamacyjny, koniecznie podając szczegółowy opis wady.
  2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem reklamacyjnym.
  3. Wyślij przesyłkę na adres:
    Auto Gamma Reklamacje
    ul. Ciepłownicza 54
    31-574 Kraków

FORMULARZ REKLAMACJI DO DRUKU

Ważne informacje!

  • Klient odsyła reklamowany produkt na swój koszt (w przypadku uznania reklamacji koszt ten jest zwracany)
  • Reklamacji zamówień ze sklepu internetowego nie realizujemy w stacjonarnie
  • Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 – 21 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji
  • Proszę pamiętać, aby reklamowany produkt był czysty
  • Zadbaj o bezpieczeństwo produktów i staranne zapakowanie przesyłki

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji - kliknij tu!