Zwroty i reklamacje
Podczas przygotowywania paczki do zwrotu lub reklamacji, istotne jest, aby została ona wysłana bezpośrednio do odpowiedniego działu, co zapewni szybką i efektywną obsługę Twojego zgłoszenia. Prawidłowo zaadresowana paczka to pierwszy krok do tego, aby proces zwrotu lub reklamacji przebiegł sprawnie i bez zbędnych opóźnień.
Zwroty
Jeśli chcesz dokonać zwrotu
- Wydrukuj oraz wypełnij formularz zwrotu.
- Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem zwrotu (W przypadku braku formularza lub nierozpoznawalności przesyłki, czas potrzebny na podjęcie decyzji o zwrocie może zostać wydłużony.)
- Wyślij przesyłkę na adres:
Auto Gamma Zwroty
ul. Ciepłownicza 54
31-574 Kraków
Ważne informacje!
- Termin do odstąpienia od Umowy wygasa w ciągu 14 dni od dnia następnego od daty, w której: odebrano zamówienie, osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie produktu, otrzymano ostatnią część zamówienia, jeśli zamówienie było realizowane bądź wysyłane w częściach.
- Towar odsyłany na zwrot nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania
- Zwrot środków nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu
- Zwrotów zamówień ze sklepu internetowego nie realizujemy w stacjonarnie
- Zadbaj o bezpieczeństwo produktów i staranne zapakowanie przesyłki
Reklamacje
Jeśli chcesz zareklamować produkt:
- Wydrukuj formularz reklamacyjny, koniecznie podając szczegółowy opis wady.
- Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem reklamacyjnym.
- Wyślij przesyłkę na adres:Auto Gamma Reklamacje
ul. Ciepłownicza 54
31-574 Kraków
Ważne informacje!
- Klient odsyła reklamowany produkt na swój koszt (w przypadku uznania reklamacji koszt ten jest zwracany)
- Reklamacji zamówień ze sklepu internetowego nie realizujemy w stacjonarnie
- Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 – 21 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji
- Proszę pamiętać, aby reklamowany produkt był czysty
- Zadbaj o bezpieczeństwo produktów i staranne zapakowanie przesyłki